dissabte, 2 de febrer del 2008

Inexperiència i exemples

No sé absolutament res d'això...
La veritat és que ha sigut un impuls això del blog. Estava parlant amb l'Estefi sobre pàgines web i he deicidit fer-me'n una, però he optat pel Blog, menys complicat, no?
Com ja he dit, en sé ben poc dels blos. M'acabo de passar per un i, per prendre exemple, m'he passat pel blog del Dani Mateo. Sí, vale, ell és famós i tal, però per prendre exemple millor mirar cap amunt, no?
Prendre exemple en realitat què vol dir... posar-ho en pràctica després? És a dir, jo entro en el Blog del Dani i miro. Després entro en el meu i aplico els coneixements adquirits en el seu Blog. És això? o és entrar en el seu blog, mirar, i després fer el que et dóna la gana perquè no tens ni l'esperiència ni el talent del teu model?
En el meu cas, he entrat, he mirat, i estic intentant posar en pràctica el que he après.
Una pregunta, algú ha somrigut? ni una mica? ni un trosset de dent se us ha vist mentre llegieu això? xD de fet seria el normal, no he escrit res graciós.
Així que demano disculpes per haver det perdre el temps de les persones que han llegit això. Prometo pensar alguna cosa per la meva proxima actulització que sigui minimament interessant, ja que tot ha estat molt precipitat.
Bé, fins aquí hem arribat.
Com diria el Montilla de Polònia i tenint en compte que són dos quarts d'una de la matinada...
Bona Noch!