diumenge, 3 de febrer del 2008

Segona!

He pensat que un Blog amb una sola entrada era molt soso i necessitava vidilla, així que he optat per, rapidament, escriure la segona entrada!

Vale, es veritat que fa menys de 24 hores des de la primera publicació, però això del Blog fa il·lusió al pricipi!!!

En la meva primera publicació parlava del Dani Mateo i el seu Blog, això pot portar malinterpretacions... M'encanta el Dani Mateo, el trobo un tio de puta mare, dels millors còmics que existeixen actualment... Però de qui realment soc fan (he encarregat el meu carned de fan! a veure quan m'arriba...) és de l'Ángel Martín.. de debò. És estrany que en no hagués parlat d'ell abans, perquè em passo gran part del dia parlant d'ell.

Però ja parlarem d'ell en un altre moment... ara he de centrar-me en la meva segona publicació del blog! Perquè tinc ganes de veure com queda.

He d'estudiar història, que no he obert el llibre en tot el dia i.. (perdoneu que tinc set, ara torno)
... val, gràcies, val, deia que no he estudiat en tot el dia.. ni en tot el cap de setmana! Perquè a qui se li acut posar examens la setmana de carnestoltes? En quin cap cap?

Però bé, relaxem-nos, que aviat vindrà la Emekor(que ningú em pregunti com es pronuncia), que es la noia de l'intercanvi holandesa i tot s'acabarà i tindré deu dies ben relaxats (relativament relaxats, ja que hauré de parlar en anglès tot el dia :O)


Bé, gracies pel temps i l'atenció... Sento el meu poc domini del Blog altre cop. Suposo que, com tot, amb la pràctuca es millora.
Intentaré imitar més al Dani en una altra ocasió.