dimarts, 4 de novembre del 2008

L'Aina és rara i ho demostrarà tot seguit:

Últimament em sento creativa, amb ganes d'escriure, tu!
Avui, ara, escriuré sobre una de les meves "estranyeses", coses que la gent acostuma a fer i que jo veig totalmentl il·lògiques, encara que accepto, respecto i fins i tot podria dir que admiro el comportament d'aquests individus que em disposo a descriure.

Seré breu avui:
la gent utilitza el verb "estimar"(querer, tulof, etc) massa a la lleugera, segons el meu parer.
Bé, no és la utilització d'aquest verb el que em sobta, sino el context.
La gent diu "t'estimo"(te quiero, ailofiu) com qui diu "posi'm una barra de mig, si us plau". I a mi això em costa molt d'entendre.
Molt afortunats sereu si mai us he dit "t'estimo". Molt, ja ho dic ara.
L'últim cop que ho vaig dir va ser ahir i feia moltissim que no ho deia. De fet, crec que durant la meva dolecència he dit aquesta paraula menys de cinc o sis cops. I pocs a la cara.
Acostumo a dir-ho en un moment de tendresa momentania(he dit que era un moment? lo de momentània era per aclarir-ho). Ahir no venia a quento, feia dos minuts que cap dels dos deia res, estavem distrets en les nostres coses, no hi havia res a dir, tampoc era incomode el silenci, i em va sortir de l'ànima. I, com els altres cops que he pronunciat o escrit aquestes paraules dirigides a algú en concret, el moment abans i els moments que seguiren van ser molt estranys... en part agradables, en part angoixants.

Per això mateix, perquè em costa tant de dir-ho, em sorpren la lleugeresa amb la que algunes persones diuen "t'estimo", cada cop que es despedeixen d'algu al msn, o per qualsevol tonteria.

Bé, això és tot per avui, se m'ha acabat la creativitat fa estona, no sé si es nota.
Molta sort...
Us estimo
Tos vull molt
etc etc
(és un "us estimo" general i buit... no us penseu^^', és com el títol de l'actu de l'altre dia...)

2 comentaris:

Estefi ha dit...

Entenc el que has escrit... però jo avui m'he sorprès dient ''t'he trobat molt a faltar'' a una amiga que vaig veure ahir... xDDD.. pel que sembla no veure-la durant les quatre primeres hores de classe i des d'ahir al migdia m'afecta xDD.. però m'ha sortit en el moment i m'he quedat ''què dius? però si us vau veure ahir!'' ... Tot i així, l'he trobada a faltar molt. I el verb utilitzar (EDITO: XDD deixaré el que havia escrit tal qual, però aquí on posa ''utilitzar'' hauria de posar ''estimar'' XDD), l'utilitzo poc... però quan ho faig és perquè m'ha donat un venazo i tinc la necessitat de dir-ho...
Tot i així, darrerament l'utilitzo molt seguit en sentit sarcàstic: ''sí, jo també t'estimo (nom de la persona)...''

nona ha dit...

aiss muchas gracias me ayudas mucho:D tengo más escrito pero prefiero pasartelo a ti antes:D por cierto
[[en el segudo párrao "la primera regla que me puse [...] la segunda regla que me puse"... está demasiado junto como para poner "que me puse" ]]
que me recomiendas? jeje un besito uapa