dissabte, 1 de novembre del 2008

nova afició secreta desvetllada xD
NO, A veure..no es una aficio secreta..de fet no és ni una afició.
És una cosa que he fet avui per primer cop i que, mentre la feia pensava "coi aina, pots feru mes amenudu" però un cop finalitzada l'activitat m'he quedat "Ó.ô ja? això?"

Mirar pelis fetes amb presupostos LIMITADISIMs
he començat a veurela i dic "bah..no està tant malament..." i al final m'he quedat super extranyada..aixo? ja esta? no he pillat la metafoa(despres ho he llegit ) no li veia el sentit...
ha sigut molt estrany, he pillat la peli a mig começar i m'hi he enganxat...i la trama no és gaire apassionant..i el final... es el final més obert que he vist en la vida! esque... es com.. comença igual que acaba, es com un tub cilindric, comença i quan acaba es igual que al principi i no ha passat res...
i m'he quedat veient tots els credits sencerets i tot! I casualitats...la prota es deia Aina.. això m'ha cridat molt l'atenció. crec que és un missatge(bieen! per fi un missatge^^ ja era hora!) però no sé que vol dir, perque la prota i jo no tenim massa en comu
bé, reflexionaré sobre aquesta anècdota aquesta nit xD

;)passiube!

*Aina

2 comentaris:

Estefi ha dit...

xDDD
però tu amb què t'alimentes?
amb què et xutes? xDDD
l'aida em va fer veure ''vaig fort''... saps quina peli és? baixa-te-la! xD

Anònim ha dit...

O.o quina peli era? xD El meu germà es aficionat a baixar-se pelis dolentes, cutres, molt dolentes i molt cutres xDD
La de Vaig Fort es bonísima, fes cas a l'estefi i baixa-te-la xDD Es la peli de Braveheart doblada en Mallorquí xDD Bonísim xD Et rius moltísim x)