dijous, 1 de gener del 2009

el dia que em vaig enamorar d'una esquena

Fa com un any o dos, d'això.
Estava jo al decathlon amb gent...probablement familia propera meva. Jo esperava fora del provador a que algú es canviés o jo que sé. Total, que em vaig empanar mirant un dels empovadors que tenia a la porta un home fent escalada. A cada porta hi havia una persona realitzant algun esport, en aquella davant meu hi havia només una esquena amb una mica de clatell i de cul i uns braços... i jo empanada mirant-me com cadascun dels musculsd'aquell tors nu es marcaven en la pell fosca de l'home... i deu meu, com se'm va caure la baba esperant!
Mai m'ha tornat a passar, aixo d'enamorar-me d'una esquena+clatell+cul+braços... però si tornés a veure l'esquenaper casualitat podria reconeixer-la!

3 comentaris:

Estefi ha dit...

Seràs pervertida! x)
Ara en serio, a mi em va passar una cosa hiperestranya... Fa un parell d'estius vaig somiar amb un noi... Que es veu que al somni m'estimava molt i tal, perquè em cuidava.. i a mi no em molestava que ho fes, era ''perfecte''.. I a l'endemà, em vaig trobar a aquest mateix noi que em despatxava a mi i a la meva mare en una botiga... Va ser estrany, perquè el noi se'm va quedar mirant... I jo, fins a cert punt... perquè ja saps que em fa moltíssima vergonya mirar directament als ulls.. (i més, després d'haver somiat amb ell.. que no l'havia vist en ma vida abans del somni!). Total, vaig passar vergonya i em vaig sentir observada per ell... i fins i tot la meva mare se'n va adonar ''Pau (el meu pare), la teva filla ha lligat! jajaja''. En fi, lo pitjor de tot, és que en els somnis les sensación no només semblen reals ... sinó que poden arribar a ser més intenses que la realitat... Buah, quin rotllo t'estic fotent... potser ni t'interessa, no?
Que vagi bé ainins, i sento el parrafón que t'he deixat!

Estefi ha dit...

Se l'ha de felicitar per alguna cosa senyoreta...?
^^

- ha dit...

magrada molt el teus escrits ^^ !