dilluns, 9 de febrer del 2009

Manual d'amore

Així es deia una pel·lícula italiana que vaig veure un dia amb la meva mare...
i la veritat és que seria força útil...
Jo personalment el necessito..però passo de gastar-me diners en aquesta xorrada, sincerament.
Però esque aixo es més complicat del que creia
potser un dia et passes i ets agobiant, i un altre dia et diu que no sap si l'estimes tant com ell a tu.
i els dos..pff.. els dos et deixen pels terres.
amb el primer et sents com una idiota patètica
i amb el segon.. és com si no fessis bé el teu rol, com si no t'expressessis prou bé, i et preguntes com és possible que l'altre persona es pregunti això si l'estimes com mai has estimat ningú...no t'entra al cap.
I finalment, com em temia...
Tenia por al principi. Por de posar-me fins als genolls i no poder sortir-ne si tenia la necessitat.
Ara si que estic fins als genolls i fins al cap.
I ja no tinc por... totes les preocupacions han marxat, i em segueixo sentint idiota, però m'és igual reconeixer-ho. Sí, sóc idiota, estic idiota. m'és igual, jo sóc feliç, estic feliç!
I... tornem-hi! ja hi tornem a ser... em preocupa com d'efimera pot ser la felicitat. He estat molt de temps buscant-la, sí, estava contenta, fins i tot en alguns moments em sentia feliç, però em faltava alguna cosa, i ho sabia, i em torturava a mi mateixa perque volia buscar-la però no saba com
ara sento que tinc tot el que vull i penso quant de temps durarà aquesta felicitat que tant de temps he esperat. no ho sé, però passo de pensar-hi més. Ja m'he menjat prou el coco en tot aquest temps, ara toca viure.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

m'ha agradat el text:)
em sap greu però estic molt espessa.. així que simplement et diré que ho disfrutis, al màxim, que com tu dius mai se sap quant durarà... esperem que molt temps per això!
m'alegro moltissim que estiguis tan feliç:)

ens veiem ainins!

Estefi ha dit...

Carpe diem... perquè el ''temps fugit'' xD..
mos entenem? XD