diumenge, 25 de juliol del 2010

Is that anybody out there?

Allà deixo la pregunta.
"La edurne, la silvia, la estefi... todos tienen "otros" amigos. creo que deberías hacer lo mismo".




http://www.youtube.com/watch?v=SZW-hw53BoU


PINK FLOYD - DON'T LEAVE ME NOW

Ooooh Babe
Don't leave me now
Don't say it's the end of the road
Remember the flowers I sent
I need you Babe
To put through the shredder
In front of my friends
Ooooh Babe
Don't leave me now
How could you go?
When you know how I need You
To beat to a pulp on a Saturday night
Ooooh Babe
Don't leave me now
How can you treat me this way
Running away
Ooooh Babe
Why are you running away?
Ooooh Babe!








Lo dicho... tinc molta por un altre cop. Una por més intensa que l'anterior de la foscor i l'aigua. Por a la solitud. no vull "otros amigos". Sempre m'he enorgullit del meu grup d'amics...tan diferents entre nosaltres i tan diferents de la resta.
De totes maneres intentaré anar arreglant les cagadaes que he comès. Espero dedebò poder fer alguna cosa u.u

1 comentari:

Estefi ha dit...

Els amics són amics i prou. És lleig classificar-los, fer-ne "divisions"...
En fi, estic tan en contra d'aquesta opinió:

"La edurne, la silvia, la estefi... todos tienen "otros" amigos. creo que deberías hacer lo mismo"

Que intentaré no fer cap comentari al respecte.

I bueh, respecte a "De totes maneres intentaré anar arreglant les cagadaes que he comès..." dir que això forma part de l'amistat i créixer.

((De debò que estic realment indignada/en contra del comentari xDDD Em molesta molt. Implica distinció o diferenciació categòrica.. I que uns amics MEUS, no sé quins però ho implica, siguin menys que d'altres. La "gràcia" de l'amic de veritat és que ho segueix sent aquí, vivint a 5 minuts de casa, i a la Xina. I tenir un grup d'amics d'un lloc no implica incompatibilitat d'un altre. Tu no has fet cap amistat a la uni aquest any?? Si no l'has feta, tranquil·la que la UAB és prou gran com perquè en els anys restants de carrera en facis. I jo no consideraré que tinguis "altres"... Tindràs més amics, millor per tu, no? Un amic és un tresor... O això es diu!;).. ))


pd. tens 18 anys direcció a 19... Tens dues amigues fantàstiques de tota la vida i no cal dir noms. Si t'han aguantat tants anys ;), per què no ho seguiran fent? I a més, n'has fet més! I en seguiràs fent més... I si tot va bé, conservaràs els que tens tenint més, però no "altres". Espero que mai tinguis "altres" amics^^' Que tinguis més, sí.. Però altres, no... Així que, fes-ho per tu i cuida bé els teus tresors, rich girl ;)!

ppd. XDDD pensava no fer gaire ''sang'' de la teva entrada... I m'he quedat curta en molts aspectes... Però en fi xD