dimecres, 8 d’octubre del 2008

Ser professor és dolent:

De debò ho dic, si esteu pensant en ser professors... repenseu-ho!
Pocs professors sans mentals he conegut a la meva vida... ho dic ja.

Per donar-vos un exemple:
Professora de Geografia, Antònia nosequè.
"A veure, `si els polítics no fan res per aturar el cambio climatico ni la contminación nosotros no podem fer-hi gran cosa, perque ells són los que controlan tooodo y deciden quién se encarga de cada cosa i per tant nosaltres no hi podem entrar."
(ningú li ha explicat mai que biliüisme no és obligatori demostrar-lo cada frase que es diu, ni tampoc que, per molt que cridis, si un alumne no enten alguna cosa, seguira sense entendre-la!)

Aquest era un exemple normal, ara va el TOP TWO de la meva llista de tocats del bolet:

Mariela nosequè... Filosofia (essent professora de filosofia no podiem esperar res mes)
Claro, porque no le vamos a preguntar a un preso americano o..de donde sea:
- Oye, ¿estás a favor de la pena de muerte? ¡Porque habíamos pensado en aplicartela!

Francesc XxX (no diré el seu cognom..encara que és dels únics que em sé) Història:
-I llavors... però no llavors de semillas, eh? llavors d'aleshores, entonces...
- És com anar en Bici, que mai s'oblida... Sobretot si és una bici estàtica!^^'
- podeu imaginar-vos els reis dins el castell mentre el poble francès intenta entrar-hi per matar-los, i podeu imaginar-vos a Maria Antonieta allà amb els seus fills tapan-los els ulls perque no veguin els alderulls de fora dient-los "distraieu-vos, no mireu fora, seguiu jugant a la DS"
- Sí, avui el porto a la butxaca del pantaló (un aparellet que té perque no li piguin els mosquits) perquè(se senyala la camisa i el lloc on hauria d'anar la butxaca del pit on duu sempre l'aparell, en la camisa que porta avui no hi ha) Esque si el duc aquí se'm cau.
Aquest ultim m'ha fet moltissima gracia xDDDD molt més quels altres...però haurieu d'haver vist la seva cara senyalant un vuit a la camisa dient que si se'l posava allà, fent el gesto de posar-ho dins la butxaqueta, se li queia xD


poden semblar molt ridiculs... però haurieu de veure'l en escena.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

xDDD... Entenc a la de geografia^^''... Ahir, al laboratori hi havien dos profes: amb un parlo català i amb l'altra més aviat castellà.. xD... I clar, el profe mirava per la lupa (^^''.. no és una lupa en plan Sherlock Holmes, és una mena de microscopi..però no és un micro, és una lupa, ok?) i deia:
''Aquesta és femella (Referint-se a una drosòfila, alias mosca de la fruita)... perquè té l'abdomen arrodonit i té una taca negra...''. Però jo li vaig dir: ''No, és un ''masclo''!!'' xDD.. Mascle, macho.. És que en realitat mirava a la profe amb qui parlo més aviat castellà... En fi. No sé si m'he explicat.
La Mariela xDD.. És amiga de la meva tutora de 3er i 4rt... xDD.. Es noten les influències que li va provocar a la Mabel xDDD.. És un comentari molt Mabel...
En fi, són graciosos els coments dels teus profes^^

PD: Que tal tot? Bé amb el Rober? O encara segueix atontat???

caabeeza# ha dit...

eiii!
tinc qe dir-te qe en realitat l'anterior entrada tb la vaig llegir pero com qe no conec el Rober ni... bé, en realitat no conec a ningú xxD el qe vuic dir es qe no s'havia qe aconsellar-te i vaig preferir no dir res... espere qe no et moleste
:( vs :)
I qué dir-te d'aquesta actualització? ...
per a la meua ex professora de mates "multiplicar era como dividir, pero multiplicando" hahaha
I l'any passat la Natalia i jo arrivàrem a fer un llibre de "citas célebres" sols amb tontaes dels mestres xxD

M'estic donant compte de qe aquest comentari, a banda de ser extremadament llarg e inchoerent, tb es patétic...
En fí, que et vaja tot moolt bé, i que se t'estima moooooolt catalaneta, bruixa, (qué més et deia?) jeje
Un besot gegant
muaaC

pd. Ja sé que València en castellá no porta accent... peero, soc humana xxD

pd2. M'en vaig de pont!

pd3. t'estime bruixa