dijous, 19 de març del 2009

aAAGH!
que em deixin en pau!
u.u
sembla que la gent ha decidit posar-me nerviosa i presionar-me...tots a la vegada i per tots cantons, entre po i massa, tot el que faci està malament!
-què?? encara no ho has fet am el xurri??- diuen uns...
- què?? què dius que has fet ja am el rober??- diuen altres

u.u doncs deixeume en pau!
faré el que em roti i quan em roti... i estc farta perque faci el que faci sembla que algú se m'ha de tirar al coll...
ja ho he dit
només dues persones, la bea i la mireia, han sabut escoltar-me i respondre els meus dubtes..que si ho explico és per algo, no per que em jutjeu i em pressioneu ni res..
- Fes el que calgui i el que creguis i el que et vingui de gust..amb seny.
això, aquesta resposta. ni que us escandalitzeu i em poseu "aquella" cara que em va posar l'hector ahir que, sincerament, em va fotre moltissim
ni que em mireu com una monja que té el seu novio a pa i aigua
lo dicho
fare el que hagi de fr i el que em vingui de gust amb seny i senyera..¬¬i a qui no li agradi que s'hi posi fulles, que parli de mi darrere meu si vol, que faci el que vulgui...però a mi em deixeu en pau!

*Aina

2 comentaris:

Anònim ha dit...

deumeu aquestes coses em fan molta ràbia..! tant li costa a la gent aplicar-se allò de "vive y deja vivir"? di que sí aina, tu fes el que et doni la gana i quan et doni la gana (amb seny xd), no li has de donar explicacions a ningú!

en finn
intenta passar d'aquesta gent, que no et portaran res de bo!
que vagi bbbb:):)

Estefi ha dit...

faré el que em roti i quan em roti...

AMÉN!... O millor.. ENZIM!