dijous, 12 de març del 2009

compartint coneixements

bé!
un cop més sola a la matinada passant coses.
M'ho veia a venir
avui estava decidida a acabar-ho i ho faré. M'ho he currat, he estat molta estona passant i no ho he acabat, mala sort! ara apechugar
no ho he pogut acabar per un motiu gran... a les sis quinze he anat a buscar el rober per ferli "classes" d'anglès...futurs, futurs merdosos... el molt idiota no s'havia mirat res, par lu tantu... s'ho ha agut de mirar allà, genial... però m'ho ha pagat! Ell s'aprofita dels meus coneixements (i del meu pobre cos T.T) I jo m'aprofito del seu desmesurat amor per l'arquitectura (i també del seu cos..de passada!!uajajajjajaja no..es conya, no m'ha/l'he violat (¬¬otro dia será))
res, que ell m'ha explicat tot el pla cerdà i totes les coses,s ecrets, coses qeu deixaran a la profe am un pam de nas, i jo li he explicat un parell de tonteries dels futurs, que odio, per cert... nom surten ¬¬

i així he passat dues hores gairebé, i per això estic aqui! a les 8 he arribat a casa i ha estat impossible recuperar l'ordinador fins les ONZE! ¬¬merda de germans.
Pla Cerdà enllestit, demà la profe fliparà amb els meus coneixements del Rober uajajjja!!
què em queda? 4.3 morfologia i paisatge urbà; els plànols. 4.4 i 4.5...(aquest ultim molt complex T.T)

apa gent..
que ja és cap de setmana gairebé!!:D