diumenge, 19 d’abril del 2009

La primavera...la sang altera!

(GEMMA, l'estefi recomana que no llegeixis això que potser et traumatitza. jo no sé què dir-te. xD fes el que vulguis. jo volia desfogarme una mica)
vale
se m'ha passat la sensacio estranya
i ha tornat a deixar lloc a la constant sensació primaveral.
al principi no era res. només que pensava una mica més del normal en certes coses...pero era nomes de pensament, això no donava lloc a res ni s'exterioritzava ni res.
xDperò la cosa va a mes.
perquè que un sigui un sortit a l primavera es normal i acceptable
pero quan s'ajunten dos sortits adolescents a la primavera que a mes tenen una relació des de fa un cert temps que ha anat evolucionant...i si a això li sumem la repressió sexual..
xD
represio sexual
sobre aixo pensava dimarts quan nava caminant i de sobte em vaig trobar el capellà de lesglesia de sant pere mentre pensaava en aquestes duesparaules, em va fer molta gracia xD
total
que el fet de ser uns reprimits sexuals, la falta d'intimitat, la primavera, l'adolescència, l'estat suficientment avançat d'una relacio i tot aixo fa que avui escrigui això per queixar-me.
MARE DEL ROBER! VES AL POBLE UN FINDE CAGON DEU, O A UN BALNEARI O ON SIGUI...
que a casa meva en son tres i no poden marxar tots a la vegada (o si...(celles) uajajaaa! xDD)

APA, bona primavera;)

2 comentaris:

Estefi ha dit...

JAJAJAJAJAJAJA
Saps que amb l'entrelínies que hi ha aquí podries traumatitzar a la teva Gemmins?
JAJAJAJJAJAJAJJAJA
Poor gemmins.. bueno, maca.. És el que hi té XD.. Sempre podeu alquilar una habitació d'hotel jajajaja...
Ecs, prou prou!
En fi, et deixo una cançoneta reprimida sexual:

http://www.youtube.com/watch?v=6pLjUsBnQv4
Dímelo ya, necesitas descansar, ahora
dímelo ya, esperar está de más, porque
va a suceder, el verano del amor,
sé que va a suceder, la revolución sexual.
Y hace días que sabes que no,
que a veces no hay que tener la razón.
Well, are you ready to go?

gemma ha dit...

xdddd perquè a mi??
mm la veritat és que ja m'imaginava que aniria per aquí.. m'ha fet gràcia com ho has escrit ainins! xd
per cert, llegint el text anterior.. que tu ets una de les meves primeres persones de confiança ainins, però fa molt que no parlem T.T (amb això no vull dir que t'hagi d'explicar res d'especial, però no sé, parlar simplement)

en finnn
segueixo amb la meva ronda pels flogs/blogs! :)