diumenge, 26 d’abril del 2009

què està fent l'aina en aquest moment?
ha obert una bonica enciclopèdia verda per la pàgina 46 on hi ha escrit en estil títol 1 "genètica" i en un subapartat "lleis de mendel".
^^ com m'encantaaa la genètica
magrada moltiissim, potser perquè no hi he aprofundit gaire. però nosé, és com fer un problema de mates quan ho entens, que saps que ho pots fer i saps com es fa, aleshores el comences a fer i saps que...el resoldras perque ho saps, xD ésque les mates no m'agraden, però en general. perquè juro que quan una cosa em surt bé fer un exercici m'encanta. xD NOSE es com..agh! m'ho passo genial fent coses i trencant-me el cap perquè sé que el sé fer i que em sortirà bé, així em snto quan parlo de genètica amb algu.. de provabilitats de l'aparicio de certs caracters en la descendència, de caracters dominants i recessius..i ni tan sols sé si els termes que utilitzo són acceptats o..mels invento xD PERÒ TOT DONA voltes pel meu cap i faig esquemes i taules i..xD arbres genealògics i m'ho passo bé sola.
de tot el que vaig fer a naturals la biologia era el millor, i dins la biologia la genètica era el que més m'agradava. si hi ha una cosa que m'apassiona en el món de la ciència i més concretament dins la biologia és la genètica.
mireu..que per haver-me fet obrir una enciclopèdia tenint moltes altres coses a fer.... m'ha dagradar. doncs m'encanta
^^doncs aixo, que vaig a aprofundir una mica més en el món de la genètica, començant amb les lleis de mendel que es el primer apartat.ja explicaré com ha acabat aixo.

^^apa siiauu!!

3 comentaris:

Estefi ha dit...

Ho reconec: sóc una yonkie. De la bio, de la genètica, de les drosòfiles. Ho he reconegut.

He llegit per sobre el abstracte de la teva entrada des del meu blog... Ha estat veure ''genètica'', parar de llegir i fer un ràpid click per arribar fins aquí.

La genètica és dins la biologia el que el Patrick dins dels homes. xDDD

Si tant t'agrada.. quan t'atreveixis et passo el meu TDR... No és tot mendel, però hi ha una part on surt el matemàtic aquest...(Sí sí.. va fer trampes... un frau amb sort XD.. en fi^^'.. està dins la meva llista negra amb darwin.. xD... ésq hauria de ser la teoria de ''wallace''... no de darwin o darwin-wallace... )

en fi T.T.. vaig a deixar la bio... el problema de fer la carrera de biologia és que a menys qe siguis un màquina immortal o tinguis enxufe... acabes de profe... i no estic gaire segura sobre la primera condició... u.ú..

Estefi ha dit...

Va ser amb tu amb qui parlava el factor ''x'' dels artistes, no? I qui em va dir que no havia vist ''Ghost'' , la peli...??

http://www.youtube.com/watch?v=ZsukB39t6eA&feature=related

Un dia la veiem, eh?^^...

gemma ha dit...

aininssss ^^ ha estat llegir i.. agh! esk a mi em passa el mateix, de naturals de tota la ESO per mi el millor va ser genètica, esk m'encantaaa *.* i aquest any he tornat a fer-ne ^^ mendel, entrecreuaments, dominant-recessiu (ho has dit bé :p) i al meu tdr tmbb sortia una part de genètica ^^ esk és genial!:):)

en finn
després d'haver-me motivat considerablement.. xdd
que vagi bbbb, ens veiem aviat;)!