diumenge, 26 d’abril del 2009

uajajaaa! sabia que l'hectorse'n penediria
xD
esque el tonto..
en una actu anterior carregada am borça mala llet vaig parlar d'algun comentari de l'hector. doncs ara es menja el que va dir am patates! xD el mol...ghmdsol´sa
total..xD que res, que em venia de gust dir-ho. xD que vigileu molt amb el que dieu a l'altra gent perque potser quan us trobeu vosaltres en situació... la cosa canvia!

:) avui estic contenta^^
xD nose
em llevo d'hora per nar a passar el dia a casa el roberi mon pare a la porta:
- on vas?
-ja us ho vaig dir, que no venia a dinar..
- ah, sisi..i ja marxes tan dhora??
-si, mira..
- ai..
- què?
- quina en porteu de cap?
- de què??Ô.o no res..nose
- nose, no es molt normal sortir a les nou del matí, que neu a fer?
- nose.. no res, xD no nem a fer res...
- hm..ves ves
xDD el tio semblava..nose xD pel to de veu, que nessim a fer gamberrades per rubi xD bah xD ES IGUAL.
resultat: aina arriba a casa el rober a les 9:10 del matí i surt a les 5:15-5:30 aprox
un matí genial. dinar escàs..xD pero un bon dia:)
apa gent!
^^cuideu-tos!!

*Aina

1 comentari:

Estefi ha dit...

què coi heu fet(celles) i sense detalls! jajajaj és broma^^... ara actualitzaré amb el diccionari bàsic per tractar amb dones... fes-li una còpia al rober jajaja