dissabte, 12 de juliol del 2008

:D hola amigüitos!
avui hem anat a veure una peli que es diu "amor y otros desastres" a casa la gemma. la peli està força bé^^!!
però no escric això per explicar què tal m'ha anat el dia, sino per informar-vos que...tatataxán!! tinc noves mascotes..bé, la notícia és que tinc mascotes!!!
La veritat, no sé si us haureu sorprès. si us heu sorprès quan heu legit això vol dir que sou estúpids. molt, perquè era evident que tenia mascotes. crec que és més fàcil veure que tinc mascotes que llegir que tinc mascotes, però en fi, la gent és així.
si no us heu sorprès m'agradaria felicitar-vos per la vostra astúcia de "zorru" que teniu.
voldria presentar-vos-els, als meus nous amigüets:)

Manolu el tigre: Podeu rascar-lo o alimentar-lo, és molt maco^^ el meu primer animaló!
Atoniet l'ànec: És bastant golafre, el molt cabró. li dones el pa i se'l fot senceret!
Ramón el mico: lo difícil és donar-li el platan sense que caigui de l'arbre, animaló...!^^'
Ricard el punxes: la veritat, gràcies al ricard he descobert que els eriçons mengen maduixes!
Tomàs Ramírez de la Rosa l'hàmster: No tinc comentaris a sobre de l'hàmster, el seu nom ho diu tot :)
Eulàlia the turtle: ho poso en anglès, sona guay! la tia és lenta lenta per menjar..
Maria la porqueta: és bastant trujota, i la pots utxar(cosa que agraeixo de tot cor!)
Eugènia la wolfa: wolfa :) s'aseu si li toques el cul..i també s'empasa tot el filet a la primera, la molt wolfa!


Apa, després de presentar-vos els meus animalons me'n vaig a seguir amb el que feia..osigui..adoptar animals
xD es conya, crec que per avui ja n'hi ha prou!

Que vagi molt bé a tots!!;)

Salut, cony, que no en falti!

4 comentaris:

Estefi ha dit...

Sense paraules, el teu zoo em deixa sense paraules.
La peli, molt guay, sí senyora...^^

"rosa rosa rosam rosae rosae rosa"

^^

passi-ho bé!

Enne ha dit...

eiiiiiiiiiiiiiiiii,,
jo si Qee m'he soRprés jejee
per un moment he pensat: "pobRees animaLets" XDD
x sort son de conya XDD
un petonet gegant
muaksssssss
pd: túúú tb escRius de puta maRe guanyadora del ceRtamen de nosek________________ jejeee
t'estime

Enne ha dit...

bruixa, t'he comentat ja Qee Eulália m'ha fet mOOlta gracia XDD
Fins i tot diRía Qee es la tortugueta mes simpática Qee he vist mai...jeejee
besets amb gust de gelats de la JiJonenca jejeEEee
pd: actalitza ja bruixa
muaksssssssssssssssssssssss

Enne ha dit...

aina t'he nominat. sé que es una putada...pero tenía que fer-ho XDD. pasat pel meu blog i ho entendràs.
muakssssssssssssssssssssssss