dilluns, 21 de juliol del 2008

Mi escrito de hoy será sencillo.
Pero voy a colgar un video!
Que sólo he colgado uno en mi vida!
Y QUÉ VIDEO!!!!!
:D
^^
xD
cuando lo hice fui tan feliz...no por hacerlo, sino por poder hacerlo..es decir, fuí feliz estando en el sitio, e hice un video para rememorar ese momento de felicidadxD

vOY A colgar un video que grabé el sabado y he ido haciendolo este fin de semana.
En él podréis ver algunos de los rincones más bonitos de barcelona:
- El barri del born... callejuelas laberínticas al lado de la catedral... me encantaría vivir allí y saberme esas calles de memoria. Lo malo? que hay mucho turismo cerca y..que si me supiera las calles no tendría tanta gracia entrar y perderte, girando por las esquinas que te parezcan más perdidas o buscando caminos desconocidos que te lleven a un lugar que tú no quieres saber.

- Otro sitio bonito donde estuvimos fué el parc de la ciutadella.. Allí nos tumbamos a descansar y hacer la digestión... El lago estaba verde... pero era bonito igual!

- Y luego bajando la rambla hasta el puerto.

AQUÍ OS LO DEJO,
que lo disfrutéis!

MÚSICA: SOTA EL SEU CEL- Obrin Pas (bajo su cielo...abriendo paso xDDD dios como suena el grupo en castellano..xD)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

és raro veure't escriure en castellà.. vull dir, que quan llegeixo això és com si t'escoltés dient-ho (no tinc alucinacions ni coses rares eh? ^^') i és raro *-) no perquè no et senti parlar en castellà, sinó perq entre nosaltres parlem sempre català..
enu és igual xdd

va estar bbb ^^ a mi m'encanta tmbb tota la zona del born, anar caminant per allà tranquil·lament, per on et sembli, sense haver d'anar de pressa ni d'anar per un lloc concret.. enu, el que has escrit tu per algun lloc. I la ciutadella.. que bb que s'està allà, a la gespa! ^^ quan la nostra economia no estigui tan malament hem de pujar a una barca.. jo vaig pujar amb noseki i ens vem quedar atrapades sota el pont durant una estona xdd va ser molt penós, però està wai ^^

enu aininss
ens veiem demà!
que vagi bbb;)

gemma*

Anònim ha dit...

tinc un compte! ^^
xdd
t'explico: per comentar al flog de l'aida me'n vaig fer almenys 2, però mai aconseguia recordar la contrasenya ^^' axi que firmo com a anònim.. però aki no es pot ^o)
enu, aveure si aconsegueixo enrecordar-me d'akesta.. xdd

Beatriz ha dit...

Ey! Sí que soy Bea catalana! No sabía que tuvieras blog, ya me pasaré de vez en cuando! Un besazo wapa!

Estefi ha dit...

(uala, la gemma s'ha fet un compte XD!)

L'Estefi en el fons t'estima (bé, no ho fa.... però t'aprecia i li caus molt bé). És per això, i com que t'has portat molt bé, que et deixo un regalet que et podria interessar:

http://plataforma-llengua.cat/telecinco/