dimecres, 30 de juliol del 2008

ADÉU ANDREU!!!!!

jueves 30 de julio..(aunque ahora es miércoles)
dijous 30 de juliol..(encara que ara és dimecres)

Ok, ha llegado el día!
Tendría que preparar una despedida bonita, currarme un texto para que vosotros al leerlo penseis "aix... se va una grande! que vacío nos quedará en el curazóng... podremos superarlo? qui´n sabe!!!"
pero..va a ser que no, amigüitos
me gusta poner amigüitos xDD y pronunciarlo mas!

me voi ar pueblo. Con los simpaticos abitantes de la franja de ponent... la frontera entre aragon y cataluña. alli la gente habla "raro" xD me encanta:P
total, que abandono temporalmente mi blog y diario y os dejo desamparados una temporada
espero que me recordéis con añoro y que lloreis mi marcha
;)que vaya muy bieeeen amigüitosss^^!!!!!


LLOREMOS TODOS LA MUERTE DEL FRIGO-PIÉ
PLOREM TOTS LA MORT DEL FRIGO PIÉ(O FRIGO PEU?)

ETC ETC Xd Me da palo pensarlo en inglés xDDDD


^^ale, como dice mi abuelo... a cascarla a martillué que dan pan y chulla!!!!


*Aina

4 comentaris:

Aina ha dit...

PD: HE DADO GRANDES CANTIDADES DE ALIMENTOS A MI PEQUEÑO ZOO, PERO NO SÉ SI PODRÁN SUBSISTIR DURANTE TANTO TIEMPO CON TAN POCA COMIDA
RUEGO, POR FAVOR, QUE LOS ALIMENTEN Y MIMEN TANTO COMO ESTÉ EN SUS MANOS
GRACIAS

Estefi ha dit...

ajajja...
Ja te'ls cuidaré fins a mitjans d'agost...
marxes demà... vaja...

el meu blog notarà encara més el buit... qui em comentarà? xD

foot... frigo foot.

bon viatje, amigüita!

PD. m'ha fet gràcia el fragment de ''er puevlo'' ajjaja

Enne ha dit...

nOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
tantes desgracies de colp nOOOOOOOO...
Frigopie ha mort,, i ara tuu desapaReixes??
nOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Jo encara no sé si toRnaRé abans de que s'acabe l'any xQee al pas Qee anem...
pd: Jo sempRe et tindRé al meu cor i m'enrrecordaRé tuu...(a Qee sona be?..si sQee tinc un piket d'oR..XD)
pd2: Ves tRankil.la,, jo cuidaRé de Tomeu Jofre primer el llanes, de l'eulàlia, la maria, l'eugenia, el ramonet, l'antoniet ii el hamster Qee te un nom molt gRaciós xo Qee ara nO m'enrrecorde XDD...
un petonet gegant amg gust de Frigopie ii gelat del mcDonald per a tuu.....XDD
t'estimee jeejee
muakssssssssssssssss

Anònim ha dit...

frigo pie no es pot haver mort! és part de la meva infantesa :______(
R.I.P frigo foot u.u

enu ainins, que vagi mubb a l'exili voluntari! quan tornis has de saber tocar la gralla molt i molt bé eh..!
ens veiem amigüita;)